Regulament Club Sportiv Hardcore Airsoft Team

Clubul HAT este organizat ierarhic dupa cum urmeaza:

Presedinte Cinefilul

Vicepresedinte *****
Team Leader ****
Coordonator de joc ***
Membru HAT **
Membru HAT incepator *
Aspirant

Aspiranti :

Orice jucator de airsoft care doreste sa intre in clubul nostru trebuie sa-si exprime adeziunea si este inclus automat in randul aspirantilor. Aspirantii nu primesc emblema si nu sunt considerati ca facand parte din club avand inca libertatea sa mearga sa joace si cu alte cluburi fara sa anunte in prealabil. Aspirantul este observat de membrii clubului si evaluat la joc.

Pentru a deveni ASPIRANT nivelul de echipare este minim, adica: replica, masca sau ochelari (protectie)

Membrul HAT ASPIRANT, presupune ca aspirantul sa devina membru al clubului. Nivelul de echipare presupune, pe langa arma si protectii, existenta uniformei (uniforma oficiala pentru HAT este multicam). Membrul trebuie sa obtina semnaturile de acceptare in cadrul clubului HAT de la toti membrii echipei de evaluare. Dupa ce obtine semnaturile de la acestia primeste emblema clubului si acces pe forumul privat HAT.

Conditii principale:

– membrul HAT Aspirant are obligatia de a purta patch-ul oficial HAT la orice joc sau activitate ce are legatura directa cu Airsoftul.
– membrul HAT Aspirant are obligatia de a purta patchul “Membru Aspirant” la orice joc sau activitate ce are legatura directa cu Airsoftul.
– membrul HAT Aspirant este jucatorul care a intrunit conditiile de acceptare in club si are obligatia respectarii regulamentului H.A.T.
– nu este obligat la un minim prezente lunare la jocurile de duminica si/sau evenimente/eventuri organizate de catre club sau cu/de catre alte cluburi.
– este obligat sa aiba cel putin 3 prezente in decursul a 3 luni.
– trebuie sa detina minimum echipament de airsoft de nivel mediu.
– trebuie sa isi aduca aportul in buna dezvoltare a echipei cu cel putin o sarcina in cadrul clublui. (lista disponibila la nota pct 3)

Drepturi acordate :

– membrul H.A.T Aspirant primeste odata cu acceptarea in club dreptul de acces pe forum privat H.A.T
– membrul H.A.T Aspirant primeste odata cu acceptarea in club dreptul de vot in cadrul clublui**
– membrul H.A.T Aspirant primeste odata cu acceptarea in club dreptul de a participa la activitatile clublui in afara terenului.

Membrul HAT JUCATOR , are un nivel superior de echipare care presupune tot ce este necesar pentru participarea la un event: replici, pistol, mai multe uniforme, incarcatoare tip mid, statie si alte echipamente necesare. La acest nivel se trece doar dupa o perioada de minim 9 luni de la intrarea in clubul HAT.

Conditii principale:

– membrul HAT Jucator are obligatia de a purta patch-ul oficial HAT la orice joc sau activitate ce are legatura directa cu Airsoftul.
– membrul HAT JUCATOR este orice jucator din cadrul echipei care are cel putin 9 luni vechime in cadrul echipei
– este obligat la un minim de 2* prezente lunare la jocurile de duminica si/sau evenimente/eventuri organizate de catre club sau cu/de catre alte cluburi.
– trebuie sa detina echipament de airsoft complet.
– trebuie sa isi aduca aportul in buna dezvoltare a echipei cu cel putin o sarcina in cadrul clublui. (lista disponibila la nota pct 3)

Drepturi acordate :

– membrul H.A.T Jucator primeste odata cu acceptarea in club dreptul de acces pe forum privat H.A.T
– membrul H.A.T Jucator primeste odata cu acceptarea in club dreptul de vot in cadrul clublui
– membrul H.A.T Jucator primeste odata cu acceptarea in club dreptul de a participa la activitatile clublui in afara terenului.

Coordonatorul de joc(Squad Leader), are un nivel maxim de echipare si prezinta toate trasaturile necesare unui bun organizator si coordonator de joc. Are abilitati si experianta in oraganizarea de jocuri, competente maxime de arbitraj, precum si obligatia de a ridica continuu nivelul de pregatire a echipei. Coordonatorul de joc are dreptul de a coopta pana la maxim 6 persoane in scopul creerii unui Squad in cadrul Clublui. Acesta este numit si Squad Leader si atribuie rolul si gradatia fiecarui membru de squad. Ca si coordonator de joc are obligatia ca la orice joc sa coordoneze atat membrii squadului in subordine cat si al celorlalti membrii ce nu apartin nici unui squad.

Conditii principale:

– trebuie sa isi aduca aportul in buna dezvoltare a echipei cu cel putin o sarcina in cadrul clublui. (lista disponibila la nota pct 3)
– coordonatorul de joc este numit de catre Team Leader, in urma rezultatelor din teren;
– coordonatorul de joc trebuie sa intruneasca si sa respecte urmatoarele conditii:

a. – sa aiba cel putin 2 ani vechime in cadrul clubului.
b. – sa se ocupe de coordonarea jocurilor organizate de catre club, in cadrul clubului si/sau cu alte cluburi de airsoft, sau de coordonarea echipei in cadrul jocurilor/evenimentelor/eventelor de airsoft organizate de catre alte cluburi si/sau echipe.
c. – sa participe activ la realizarea scenariilor de joc si la implementarea acestora.
d. – sa mentina un minim de 2 prezente lunare la jocurile de duminica si/sau evenimente/eventuri organizate de catre club sau cu/de catre alte cluburi.
e. – sa aiba merite deosebite pe teren si in cadrul organizarii clubului.
f. – sa se impuna prin cunostiinte, joc tactic si ajutorul dat incepatorilor.

**** Team Leaderul este Zdr, numeste si modifica Coordonatorii de joc, in functie de evolutia acestora in cadrul clubului. Urmareste si monitorizeaza activitatea in teren a acestora, precum si succesul lor in realizarea sarcinilor primite, a misiunilor indeplinite si a jocurilor castigate.
Conditii principale:

– team leaderul este numit de catre presedinte, in urma activitatii in cadrul clubului si al echipei.
– mentine controlul asupra coordonatorilor de joc , a membrilor Aspiranti si a membrilor Jucatori.

Anuntarea si participarea la Jocuri , eventuri , competitii de airsoft.

1.Clubul participa la jocuri , eventuri si competitii de airsoft doar in cadru organizat , jocurile sunt anuntate oficial pe forumul si pagina clubului .
2.Participarea la joc este anuntata pe topicul de jocuri , participarea la joc se face doar dupa anunt pe topicul special creat, participarea fara anunt in prealabil nu este tolerata.
3.Jocurile se anunta in cursul saptamanii, locatia de joc se poate vota la cererea TL fie de catre Membrii Jucatori , fie de catre toti Membrii HAT.
4.Prezenta la joc se anunta cel tarziu sambata ora 19 : 00* * *

*** Exceptii fac situatiile extraordinare nu persoanele cu precedent.

Sanctiuni si excluderi directe :

– Neprezentarea la 2 jocuri / luna in decursul a 3 luni , duce la retrogradarea la statut de Membru H.A.T Aspirant.
– Nerespectarea ierarhiei in cadrul echipei si insubordonarea nu este tolerata (situatii de joc). Prima sanctiune este avertisment, a doua fiind excluderea din club pe termen nedeterminat.
– Injuriile pe forum duc la banare pe termen nedeterminat, injuriile pe teren duc la excludere de la jocuri pana la reglarea situatiei sau excludere a inclulpatului daca nu se solutioneaza cazul.
– Amenintarile duc la exlcudere directa din club.
– Orice actiune cu tenta agresiva intre 2 membrii ai clublui duce la excludere a initiatorului conflictului, daca se da curs excluderea este valabila pentru ambii sau toti membrii implicati.
– Nerespectarea sarcinilor asumate in cadrul echipei se sanctioneaza in prima faza prin mustrare, daca aceasta se repeta se sanctioneaza cu avertisment, la a 3-a abatere se poate pune in discutie in cadrul echipei chiar si excluderea din Club.
– Pentru toate categoriile de mai sus, intarzierea de la plata cotizatiei cu mai mult de 3 luni duce la pierderea drepturilor din cadrul echipei si la excluderea din club.
– De asemeni, participarea la orice joc, eveniment sau event de airsoft, fara autorizarea sau acceptul prealabil al Team Leader-ului, duce la excluderea din club.
– Membrii H.A.T Aspiranti cu un numar de prezente mai mic de 3 in decursul a 3 luni isi vor pierde automat acest statut si drepturile primite odata cu statutul de Membru H.A.T Aspirant.

Reactivarea membrilor jucatori retrogradati sau retrasi din H.A.T din motive personale (a nu se confunda cu perioada de inactivitate sportiva ):

Orice membru Hat exclus din motive de nerespectare a regulamentului poate reintra in club daca indeplineste urmatoarele conditii :
1. Plata a 3 luni de cotizatie daca a fost exclus din cauza neplatii.
2. Parcurgerea a 3 luni de proba , timp in care trebuie sa aiba 2 prezente/luna.
3. Acceptul prin semnatura a tuturor membrilor din consiliul de evaluare.

Cotizatie :

Cotizatia in cadrul clubului este de la 01.01.2015 20 lei, 10 lei vor reveni ca si pana acum cheltuielilor ce tin de contabilitate si alte cheltuieli administrative iar 10 lei se vor strange intr-un fond pentru viitoare achizitii de recuzita si alte materiale utile clublui.

Regulament FORUM aspecte administrative
Postarile pe langa subiectul initial al topicurilor cu tema organizatorica/administrativa se sterg de catre admini fara anunt in prealabil.
Postarile cu tenta tendentioasa la adresa topicurilor cu tema organizatorica/administrativa se sterg de catre admini fara anunt in prealabil.
Topicurile noi , postate pe public , initiate de alti membrii decat cei ai consiliului , cu tema organizatorica / administrativa vor fi mutate automat in sectiunea privata a forumului.

Note :

Nota pct 1). Orice membru aspirant trebuie sa solicite formularul de adeziune, unde este trecuta echipa de evaluare. Intrarea in club se va face in momentul in care lista este completata de catre toti membrii echipei de evaluare, cu calificativul ok. Lista se poate obtine de la Kuminte, mail cu solicitare la yahoo.com, impreuna cu datele personale (nume si prenume, nickname, adresa unde locuiti efectiv, serie si nr CI, nr de tel)

Nota pct 2). Echipamentul complet de airsoft presupune urmatoarele: costum multicam, vesta, replica, masca/ochelari/casca, manusi, bocanci, statie, pistol, etc.

Nota pct 3.) Sarcini si roluri in cadrul clublui :

-content creator Pagina Oficiala Hat (5-7 persoane,ce vor posta 1 poza/zi,dureaza cca30 secunde)
-persoana desemnata pt anuntarea jocurilor
-persoana desemnata pt anuntarea jocurilor pe ASR
-persoana desemnata pt notarea prezentei de dupa joc
-persoana desemnata pt notarea prezentei de dupa joc pe ASR
-persoana desemnata pt centralizarea prezentelor lunar si anual
-persoana desemnata pt centralizarea eventurilor
-persoana desemnata pt centralizarea pozelor de dupa joc
-persoana desemnata pt anuntarea jocurilor via SMS (aplicatie disponibila)
-persoana desemnata pt anuntarea jocurilor si a altor evenimente pe grupul Membrilor Hat de pe Facebook.
-persoana desemnata pt postarea pozelor de dupa joc pe pagina oficiala HAT
-persoana desemnata pt organizarea bilunara a sedintelor cu scop de organizare si sociali
-persoana desemnata pt anuntarea jocurilor pe watsap
-persoana desemnata pt colectarea cotizatiilor
-arbitru la jocuri si eventuri
-pozar la jocuri si eventuri
-creator review-uri cu tema airsoft

* Se accepta in anumite cazuri , analizate de membrii consililui, exceptii de la regula cu 1 prezenta.
**Dreptul de vot acordat este valabil doar in situatiile unde se permite votul acestei categorii.