AK S 74 N E&L

Prima impresie..si a doua: WOW. Asemanator am mai vazut doar un Real Sword al lui Boogie..long time ago ;)
Asemanarea cu pusca reala? 100% Daca nu vezi camera de hopup, nu ai cum sa o diferentiezi la prima vedere.

Primul joc: 5 sigurante futute pana am descoperit ca de fapt facea un scurt..remediat, dar o zi de joc cu ea pierduta (se va observa in poze)
Tot la primul joc am observat ca, cu toate ca viteza bilei la iesire este destul de mare, traiectoria bilei nu este pe masura…guma, compresie..mama dracului.

Azi am desfacut-o:

poza 1

poza 2

Lemnul de la uluc foarte robust si frumos lacuit, mai putin partea de sus, care si-a si tras o zgarietura.

poza 3

Dupa ce am ciocanit un pic la pini (credeam ca se scot ca la cyma :mrgreen: ) am observat ca de fapt suruburile sunt ascunse bine – doua bucati..cu imbus, un chin.

poza 4

Camera de hopup prinsa de gearbox cu doua imbusuri sus si un surubel lateral:

poza 5

poza 6

Dupa desfacerea celor 5 suruburi iese teava externa, apoi se trage camera de hopup cu teava spre gearbox in sus:

poza 7

Motor hi-torque, aduna tot ce e pe o raza de 1 m metalic:

poza 8

Nozzle plastic, carcasa gearbox destul de sanatoasa:

poza 9

Un fir usor ciupit (asa era, rezolvat ulterior)

poza 10

Cilindru plin:

poza 11

Aici m-am panicat un pic, cand am vazut afisul cu “cei care intra, sa lase orice speranta afara” – am intrat…

poza 12

Gearbox foarte curat..atat de curat incat gasesti vaselina doar pe 4 cmp si doar pe o parte a gearboxului, cealalta este luna!

poza 13 poza 14

Piston plastic cu 3 dinti metalici, silent head..cap cilindru plastic…nozzle plastic, am mai zis parca.

poza 15 poza 16

Pe oringurile de la capul de piston si capul de cilindru o ..”vaselina?”, ceva negru ca un jeg, spalat, curatat, uns, gresat tot…pus la loc. Compresie perfecta.
Gearboxul se inchide perfect, cu toate ca ghidajul de arc nu are gaura in cur; arcul este scurt, asadar inchiderea a fost perfecta.

Camera de hopup … o camera banala, o guma la fel, plina de uleiul de pe arma.. nu am rezistat tentatiei si am pus un rand de teflon sub ea, sa vedem ce se intampla :mrgreen:

poza 17

A, solutia pentru scurtul de la sigurante: cauciuc natural sub lipituri si un furtun termoretractabil peste, urmat de siguranta infipta direct prin tubul retractat: priceless!

poza 18

Impresii la interior..nu prea, cred ca gearboxul de la cyma 045 este comparabil 100% la performanta (am doua d-alea, apropo’)

WOW-ul ala de mai sus este doar pt exterior momentan..completez aici dupa ce trag cu ea cateva zeci/sute de bile

Made by Kuminte